23. desember 2009

Mye styr


Har vært innlagt i 3 uker, tungt. Men det måtte bli sånn. Alle var så bekymret + meg selv.
Nok om det. Jeg er hjemme igjen, i et håp om at jeg overlever jula *krysse fingrene*

Nå er det jo jul også, tia har gått så fort. Venter bare med at morgendagen blir ferdig, så kan man slappe av, ikke mer julegave shopping.
Også har det vært så kaldt ute at jeg klarer ikke å gå utfor døra engang uten og bli dårlig. Svimmel, kval, nakken, ryggen låser seg helt. Sukk, det er alltid noe.
Burde jo være vant til kulda når man bor her oppe, men kommer alltid som et sjokk, haha...

Ellers lite å si. Ting går litt opp og ned egentlig. Håper medisinene virker snart!



Forresten, GOD JUL<3

2 kommentarer:

Laila sa...

håper bare ting kan endre seg litt for deg snart kjære, og at medisinene dine vil virke som de skal.

veldig glad i deg husk <3

CherryPie sa...

Vet du Laila, jeg har mistet all håp :(