22. august 2009

Drømmen

Har trappet ned til 150mg Efexor. Og jeg merker at jeg klarer å føle mer. Det vil si at depresjonen blir verre. Men jeg må trappe ned, jeg må ned i vekt! Jeg klarer ikke å være feit.
Jeg vil heller være tynn og deprimert, enn feit og glad!
Nå klarer jeg endelig å gråte! Woho!

Jeg drømmer om selvmord og tenker på selvmord hele tiden.
Hver dag tenker jeg på å hoppe fra brua, det er mitt mål. Jeg har ønsket det så lenge!
En dag klarer jeg det.
Jeg vet det.
Men jeg er redd for og havne i helvette. Gud vil neppe tilgi meg og la meg komme til himmelen.
Enten så må jeg bli her på jorda, som et gjenferd eller så havner jeg i helvette.
Tiden vil vise.
Jeg er ikke redd for å dø!


2 kommentarer:

Laila sa...

jeg vet ikke lenger hva som er best jeg..med eller uten efexor. Smerten inni oss er der jo uansett på et eller annet vis. Jeg liker det ikke i det hele tatt.
Jeg vil ikke på noen som helst måte at du skal klare å gjennomføre ønsket ditt. Aldri noensinne.

du skal leve livet og nyte det. du skal oppleve at det finnes så mye i livet som kan opprettholde ønsket ditt om å leve.
Til helvete kommer du aldri uansett,gud dømmer ingen uansett valg de tar i livet ( om han finnes)

strekk deg etter stjernene vennen, de venter på å bli berørt av deg.

en holde-hardt-rundt-klem fra meg ubertidlig på en søndags morgen.

glad i deg.

CherryPie sa...

Laila<3 Dine ord betyr så mye! Får på en måte lyst og kjempe, holde ut, ikke gi opp.

Glad i deg og takk for gode ord<3