19. september 2009

Flytting og sånt.



Haha, jeg er litt usikker på når jeg sist skrev no her i bloggen. Har ikke vært innom på noen dager, og hukommelsen min er så dårlig at jeg skammer meg!
Det har vært så mye de siste ukene.
Jeg har flyttet fra min flotte hybel, noe som gjorde vondt fordi jeg trivdes godt der. Men etter det som skjedde i sommer så har angsten vært så ille at det var helt for jævlig og bo alene, følte meg utrygg og redd. Også kom jeg ikke overens med ei bærte som var naboen min, hun var rett og slett umulig. Jeg hadde ikke krefter til å krangle med henne.
Uansett, flyttingen har vært grusom og jeg er så sliten nå. Helt ødelagt, men nå er jeg endelig feridg. Blir ikke noe mer flytting på en stund iallefall!

Så, nå bor jeg hos mamma. På et lite rom. Men utrolig nok så har jeg en stor sofa og en dobbelseng her inne, haha. + tv og stasjonær pc, skal love dere at det er trangt her.

Begynner på skolen på tirsdag. Kjenner jeg gleder meg litt. Endelig rutiner og noe å gjøre om dagene! Håper og krysser fingrene for a det går bra nå fremover mot jul!


1 kommentar:

Laila sa...

så godt at du endelig er ferdig med flyttingen. Det er slitsomt og det tar krefter fra en.
Jeg håper du klarer å bo sammen med mamma'n din og at det går bra for den perioden du bor der.

sender deg masse tanker lille venn.

klem.