13. september 2009

Jeg vil!

Ja, jeg vil skrive en bok! En bok om det jeg har opplevd til nå. "Men du er jo så ung!" Jada, det er jeg kanskje, men det betyr jo ikke at jeg ikke kan skrive?
Jeg har opplevd mye de siste årene, så hvorfor ikke skrive det ned, dele det med andre? Noen har nok opplevd det samme, kanskje de syns det er spennende å lese det?
Why not?
Trenger ikke å stresse. Jeg kan godt bruke noen år på den, må ta den tiden jeg trenger. Men så spennende, da har jeg på en måte et mål i livet før jeg dør!
Jeg vet allerede tittelen. Og gleder meg til å skrive! Sette meg inn i tankene, gode og vonde, får det ned på ark!

2 kommentarer:

Laila sa...

ja, det synes jeg så absolutt du skal gjøre!!! jeg harvært inne på samme tanke selv,men seriøst så tror jeg ikke at jeg vil klare å fylle ut en hel bok...hahas

CherryPie sa...

Jooda, jeg tror du får en stor og fin bok. Men den trenger vel ikke å være så mange sider heller da?

Jeg skal iallefall bruke god tid på boka :)