5. september 2009

Stavanger<3


Nå sitter jeg i Stavanger hos kjæresten sin søster, mann og barn.
Utrolig koselig familie. Stor og fin familien. Kanskje en vakker dag er det jeg som sitter her med 3 barn. Men tror det blir en god stund til. Er ikke klar for å tå opp klokken 07.00, haha....

Etter jeg skrev meg ut så har jo angsten kommet tilbake. Tør ikke å sove alene hjemme på hybelen, er så jævla redd :/
Har aldri hatt sånn angst, det er en helt ny angst. Helt for jævlig! Godt at jeg er i Stavanger nå! Føler meg bra trygg her, iallefall i kjæresten sine armer.

Snart skal vi til byen, alle sammen. Blir koselig :) Men jeg kjenner at depresjonen enda er her, litt tungt, men skal vel overleve. Må bare være aktiv, gjøre mye. Ikke sitte alene med de dumme tankene.

3 kommentarer:

Laila sa...

søte maria vennen.

jeg håper du klarer å kose deg masse istavanger og at depresjonen slipper taket.
Kanskje du skulle ha pakket sakene dine i tromsø og flyttet til stavanger du også? vurder det da ;)

hehe, så må jeg bare skrive ordet jeg har som ordbekreftelse i dag...TAREBIB..hehehe..mange morsome ord man kommer over..

glad i deg søta <3

CherryPie sa...

søta<3

Det var et morsomt ord, måtte flire :)

Trine sa...

Skulle ønske du flyttet hit jeg =) Klem fra Trine